Pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
Pogoji poslovanja določajo pogoje nakupa preko spletne strani servis-zupancic.si, ki je dostopna na povezavi https://www.servis-zupancic.si (v nadaljevanju: \'spletna stran\') in jo upravlja podjetje Mitja Zupančič s.p. , ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju: \'ponudnik\').
Pred nakupom preko spletne strani, prosimo, preberite:
- te pogoje poslovanja,
- pomoč pri nakupu,
- dostava,
- našo politiko zasebnosti, ki se nanaša na varstvo vaše zasebnosti.
Z uporabo spletne strani uporabnik sprejema in soglaša z vsemi določbami teh pogojev poslovanja, ki vključujejo tudi vse povezave kot njihove sestavne dele, in potrjuje, da je bil seznanjen s politiko zasebnosti.
Bistvene lastnosti blaga, cene, vključno z vsemi davki in drugimi dajatvami ter podatki o načinu plačila in dobave veljajo v trenutku dokončne potrditve naročila. Podatek o roku dobave velja v trenutku dokončne potrditve. V primeru morebitne spremembe roka dobave vas bomo ustrezno in pravočasno obvestili.
Cena izdelka, vrednost DDV-ja in strošek poštnine so razvidni v nakupovalni košarici, še preden zaključite naročilo. Prav tako boste o vseh podatkih o vašem spletnem naročilu obveščeni na e-naslov, ki ste ga navedli v nakupovalni košarici pri vnosu vaših podatkov, še isti trenutek, ko ste oddali naročilo. Če le-tega ne prejmete, obstaja možnost, da ste navedli napačen e-naslov. V takšnem primeru vas prosimo, da nas konktaktirate na Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled..
1. Dokončna potrditev naročila
Naročilo je dokončno potrjeno, ko bo po oddaji spletnega naročila uporabnik na posredovani e-naslov, ki ga je vnesel ob naročilu, prejel e-pošto s podrobnostmi njegovega naročila ter z obvestilom, da je naročilo sprejeto in potrjeno.
Če uporabnik po oddaji naročila želi karkoli spremeniti ali naročilo v celoti preklicati, to lahko stori preko e-pošte na naslov Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled..
2. Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje)
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
- identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
- kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, naslov)
- bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
- dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku)
- pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
- vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške dostave)
- način plačila in dostave
- časovno veljavnost ponudbe
- rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
- pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
3. Identiteta podjetja in kontaktni podatki
- Ponudnik in njegov naslov: Mitja Zupančič s.p., Dolenje Karteljevo 31, 8000 Novo mesto
- Elektronski naslov:Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled. (uporabniki naj pošljejo e-sporočilo za kakršnekoli ugovore, pripombe, vprašanja ali izjave)
- Matična številka: 7047266000
- Identifikacijska številka za DDV: SI97880850
4. Postopek nakupa
I. Izbira izdelka
Na spletni strani izberite izdelek in kliknite na povezavo V košarico. Sistem Vas obvesti, da je bil izdelek uspešno dodan v košarico. Če želite nadaljevati nakupovanje, kliknite levo povezavo Nadaljuj z nakupovanjem in se vrnete nazaj v spletno trgovino.
Če želite zaključiti nakup, kliknite desno povezavo Na blagajno in sistem Vas pripelje v nakupovalno košarico.
II. Odstranitev izdelka iz nakupovalne košarice
Na spletni strani se v zgornjem desnem kotu, nahaja ikona nakupovalne košarice, v kateri se (po kliku na ikono) uporabniku prikažejo izdelki, ki jih je med brskanjem po spletni trgovini dodal v nakupovalno košarico.
Če želi uporabnik odstraniti določen izdelek iz nakupovalne košarice, mora klikniti na ikono košarice in križec odstrani. Če želi uporabnik dodati določen izdelek v košarico, nadaljuje z izbiro izdelka.
III. Nakupovalna košarica
Za dokončanje naročila morate izpolnite potrebna polja.
1 Podatki računa
Posredovati morate zahtevane kontaktne podatke, ki so označeni z zvezdico (ime, priimek, e-mail naslov, naslov, kraj, poštno številko in tel. številko), ki jih potrebujemo za potrditev in zaključek naročila ter dostavo izdelka. Vpisati morate vsaj eno veljavno telefonsko številko.
Obrazec Vam omogoča, da si lahko ustvarite račun in so pri naslednjem naročilu vaši podatki že shranjeni.
Omogoča Vam tudi možnost pošiljanja na drug naslov.
Povzetek košarice
Prikazani so izdelki, ki ste jih je med brskanjem po spletni trgovini dodali v nakupovalno košarico. Popravite lahko količine ali odstranite artikel iz košarice. Prikazani so še cena izdelka, strošek poštnine, vrednost DDV-ja in skupni strošek za plačilo.
2 Način dostave
Naša dostava ali lastni prevzem.
3 Način plačila
Izbirate med dvemi načini plačila: Plačilo po povzetju in bančno nakazilo.
IV. Zaključek naročila
Uporabnik v kratkem povzetku vidi skupni znesek za plačilo in morebitne dodatne informacije. Uporabnik potrdi naročilo s klikom na gumb Potrjujem naročilo z obveznostjo plačila. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se Vam na spletni strani izpiše Vaš nakup je zaključen skupaj s povzetkom.
V. Dokončna potrditev naročila
Po oddaji naročila bo uporabnik na posredovani e-naslov, ki ga je vnesel ob naročilu, prejel e-pošto s podrobnostmi njegovega naročila ter z obvestilom, da je naročilo sprejeto in potrjeno.
Uporabnik je s prejetim elektronskim obvestilom seznanjen, da ga bomo pred odpošiljanjem naročila o predvidenem roku dostave naročenega blaga obvestili. Če uporabnik ne bo dosegljiv preko telefona, ga bomo kontaktirali preko e-pošte.
VI. Odstop od naročila pred dostavo
Če uporabnik po oddaji naročila želi karkoli spremeniti ali naročilo v celoti preklicati, to lahko stori preko e-pošte na naslov Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled..
5. Cene
Vse cene navedene na spletni strani so končna cena in so v njej že zajeti vsi prispevki in davki.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in ostali pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.
Način plačila je z gotovino ali kartico ob prevzemu ali po posredovanem predračunu na TRR prodajalca.
Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče.
Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu, kar pa ne velja za naročila oddana po telefonu. V tem primeru ponudnik hrani podatke o naročniku samo v bazi podatkov o strankah podjetja v sklopu programa, ki ga podjetje uporablja za svoje računovodske potrebe.
Pri opisih izdelkov lahko pride do napak. Pridržujemo si pravico do spremembe cene izdelkov brez predhodne najave.
6. eRačun
Prednosti elektronskega računa je veliko - tudi za naše okolje:
- zmanjšamo porabo papirja,
- zmanjšamo porabo črnila in
- prevoza.
V skladu z direktivo 2010/45/EU ter s spremenjenim 84. členom Zakona o davku na dodano vrednost – ZDDV-1 (Uradni list RS, št. 13/11-UPB3, 18/11, 78/11, 38/12 in 83/12) se s 01.01. 2013 uvaja enakovredna obravnava papirnatih in elektronskih računov.
Z oddanim naročilom v naši spletni trgovini se kupec strinja, da so vsi predračuni in računi posredovani v elektronski obliki.
Kupec, ki želi, da se mu račun pošlje v papirnati obliki, lahko to sporoči naknadno na elektronski naslov Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.. Za vsak račun, poslan preko navadne pošte, se obračunajo administrativni stroški v vrednosti 3,00 EUR.
7. Multimedijska vsebina
Na spletni trgovini so navedeni glavni podatki o izdelkih in za boljšo predstavljivost tudi fotografije in videoposnetke izdelkov (slike in videi so simbolični). Čeprav se trudimo zagotoviti natančne fotografije in video prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka. Barvni odtenki in videz lahko nekoliko odstopajo od resničnega stanja izdelkov.
8. Plačilo po povzetju
Blago, kupljeno preko spletne strani kupec plača po povzetju pošiljke dostavljalcu.
9. Pravica do odstopa od pogodbe
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev skladno s 43.č členom ZVPot. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.
ODSTOP OD POGODBE
Možnost odstopa od pogodbe je podana v skladu s zakonom o varstvu potrošnikov.
Celotne stroške pošiljanja in/ali vračila blaga v primeru vračila krije kupec, v primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.
Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.
Če ste prejeli neustrezno ali poškodovano blago lahko le tega vrnete v zakonskem roku 14 dni po prejemu blaga, blago pa mora biti pri tem nerabljeno, zapakirano v originalni embalaži in/ali nepoškodovano. Kupnina bo kupcu vrnjena na vnaprej dogovorjen način in sicer najkasneje v 14 delovnih dneh od vračila blaga.
O nameravanem vračilu nas prosimo pisno obvestite na kontaktni e-mail Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.. Potrošnik mora blago vrniti v 14 dni od sporočenega namena o odstopu od pogodbe. Vračilo plačil mora podjetje opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14 (štirinajstih) dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.
Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
Obrazec za odstop od pogodbe iz petega odstavka b43.d člena je dostopen na povezavi: http://www.pisrs.si/Pis.web/
Za lažje razumevanje pravic o vračilu izdelkov, navajamo pojasnilo tržnega inšpektorata (vir: Informacije - Glasilo Trgovinske zbornice Slovenije, 20. januar 2012, številka 3):
Pri pravici do odstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo, je treba vedeti, da gre za odstop od pogodbe, ne da bi bilo s stvarjo samo karkoli narobe, pač pa gre ta pravica potrošniku že zaradi same narave pogodbe – sklenitev pogodbe na daljavo. Pri pravici do odstopa od pogodbe namreč ne gre za to, da potrošnik ne bi vedel, kaj kupuje (načeloma potrošnik tudi pri ostalih stvareh ve, kaj naroča), temveč zgolj za to, da o svoji odločitvi v zakonsko predvidenem roku premisli in v primeru, da je bila ta odločitev prenagljena, spremeni svojo odločitev in odstopi od pogodbe.
Prav tako je treba vedeti, da sklenitev pogodbe na daljavo potrošniku ne daje več pravic, kot sicer sklenitev pogodbe na klasičen način (to je z obiskom v prodajalni). Tako potrošnik ne more in ne sme prejetega blaga neovirano uporabljati ves čas do odstopa od pogodbe, saj tukaj ne gre za nakup na preizkušnjo, kjer bi bil preizkus blaga pogoj za ohranitev pogodbe v veljavi. Potrošnik tako sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga zgolj v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah. Vsakršno »preizkušanje«, ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo blaga, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.
Pravica do odstopa od pogodbe ne daje potrošniku nobene pravice več, pač pa samo možnost, da tudi po tem, ko že prejme blago, ponovno premisli svojo odločitev o nakupu in v primeru, da je bila ta odločitev prenagljena, spremeni svojo odločitev in odstopi od pogodbe, ne daje pa mu pravice uporabe blaga.
Spletna trgovina, si pridržuje pravico, da vračilo poškodovanega, uporabljenega ali izdelka, ki ob vračilu ne vsebuje vseh pripadajočih elementov (škatla, račun, originalno zapakiran, neuporabljen itd) zavrne na stroške pošiljatelja. Zato Vas prosimo, da z izdelkom ravnate gospodarno in pazljivo saj bomo le tako lahko nemoteno izdelek zamenjali ali Vam vrnili denar.
Kupnino za vrnjene artikle vam bomo nakazali na vaš transakcijski račun, katerega številko priložite k izdelku in reklamacijskem zapisniku, ki ga vračate oziroma pošljite po e-mailu na Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled..
10. Garancija za izdelke
Garancija izdelkov velja za izdelke, ki so kupljeni na podlagi priloženega računa, kot datum prodaje pa velja datum na računu. Garancijo se uveljavlja z računom ali kopijo. Garancija za vse izdelke je najmanj 12 mesecev. Za izdelke, ki imajo daljšo garancijsko dobo, je le-ta posebej označena. Garancija ne velja za potrošni material!
Vse tovarniške okvare in pomanjkljivosti, ki bi nastale v garancijskem roku bodo odpravljene brezplačno.
UVELJAVITI ŽELITE GARANCIJO, KAJ STORITI?
V primeru, da želite uveljaviti pravico do uveljavljanja garancije, se ravnajte po sledečem postopku:
1. Korak:
Na elektronski naslov Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled. pošljite svoj zahtevek za uveljavljanje reklamacije. Z izrazom reklamacija pojmujemo pravico do odstopa od nakupa - vračila blaga in garancije.
Reklamacijski postopek lahko sprožimo s trenutkom, ko prejmemo zahtevek za uveljavljanje reklamacije pisno preko elektronske pošte ali po klasični pošti.
Politika podjetja ne omogoča sprožitev reklamacijskega postopka ustno preko telefona.
2. Korak:
Predstavnik podjetja Vam bo posredoval reklamacijski zapisnik, in sicer pisno po elektronski ali klasični pošti (odvisno na kakšen način ste nam poslali svoj zahtevek za uveljavljanje reklamacije).
3. Korak:
Izpolnite reklamacijski zapisnik in nam v njem čim bolj nazorno pojasnite razlog za uveljavljanje reklamacije.
Naša reklamacijska služba potrebuje pri pregledu posameznega izdelka vse podatke, ki so označeni na reklamacijskem zapisniku. V primeru manjkajočih podatkov, vas bomo ponovno kontaktirali na način, kot ste nas kontaktirali ob začetku reklamacijskega postopka, zaradi česar se lahko reklamacijski postopek podaljša.
4. Korak:
Reklamiran izdelek je potrebno odposlati na naslov našega podjetja v brezhibnem stanju. Vse izdelke pošljemo iz našega distribucijskega centra k našim strankam, v primerni zaščitni embalaži, zato naj bo reklamiran izdelek med dostavo na naš naslov tudi primerno zaščiten. Bodite pozorni, da bo originalna embalaža reklamiranega izdelka v brezhibnem stanju, in sicer brez nalepk in brez poškodb.
Na zunanjo stran zaščitne embalaže napišite z velikimi tiskanimi črkami REKLAMACIJA. Vse neprimerno označene pakete bomo zavrnili.
POMEMBNO: Vsi paketi ki bodo na naš naslov posredovani s plačilom po povzetju oz.poštnino plača naslovnik ipd. bodo zavrnjeni in vrnjeni pošiljatelju na njegove stroške.
V primeru poškodovane embalaže izdelka ali v primeru, da se na embalaži nahajajo spremne nalepke dostavne službe (zaradi česar postane embalaža neuporabna), vam ne bomo mogli povrniti 100% kupnine, ampak bomo od celotne kupnine odšteli 50% vrednosti izdelka. Za vsak posamezen manjkajoči del izdelka ali za manjkajoče dodatke, se odbitek od celotne kupnine izdelka oceni ločeno. V primeru, da boste tekom reklamacijskega postopka želeli povrnitev kupnine, bo po vrnjeni kupnini reklamiran izdelek ponovno postal last podjetja Mitja Zupančič s.p.. V kolikor izdelek ne bo vrnjen na naš naslov v enakem stanju, kot je bil odposlan na naslov stranke, predstavlja vsaka sprememba na izdelku za podjetje poslovno škodo.
5. Korak:
Ko bo izdelek z vso pripadajočo dokumentacijo prispel na naslov podjetja Mitja Zupančič s.p., ga bo pregledal reklamacijski oddelek. Glede na vsebino izpolnjenega reklamacijskega zapisnika ter glede na ugotovitve reklamacijskega pregleda, vas bo kontaktiral predstavnik podjetja in vas seznanil z nadaljnjim postopkom.
Vsak primer se bo reševal posamično, in sicer glede na vrsto reklamacijskega zahtevka (odstop od nakupa - vračilo blaga, garancija). Reklamacijska služba vam tekom postopka lahko ponudi popravilo izdelka, zamenjavo izdelka ali vračilo kupnine.
Zelo pomembno:
Vsi delujoči izdelki, ki so bili kot reklamirani, poslani na naš naslov in na njih tekom reklamacijskega pregleda niso bile odkrite napake, bodo vrnjeni na stroške stranke s plačilom po povzetju.
Vsi izdelki zapustijo naš distribucijski center v zaščitni embalaži ter v brezhibnem stanju. Bodite pozorni, da bo paket dostavljen v brezhibnem stanju. Če ob prevzemu paketa opazite očitno poškodbo na paketu, niste dolžni takšnega paketa sprejeti in ga lahko zavrnete. O zavrnitvi paketa zaradi poškodbe nas tudi obvestite. Razumeti morate, da podjetje Mitja Zupančič s.p. ne more odgovarjati za poškodbe na paketu 24 ur po dostavi.
GARANCIJA PRENEHA VELJATI:
- pri okvarah nastalih zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe
- če je v izdelek posegala nepooblaščena oseba ali če je ugotovljeno, da je kdo posegal v izdelek brez našega pisnega dovoljenja
- pri spremembah na izdelku
- pri nestrokovnem dodajanju konstrukcijskih sklopov.
- pri uporabi drugih elementov, ki originalno ne spadajo k izdelku
- pri napačnem upravljanju ali poškodbah zaradi malomarnega ravnanja
PREJELI STE POšKODOVANO BLAGO, KAJ STORITI?
1. V primeru vidne poškodbe embalaže, ali blaga mora biti reklamacija kupca ponudniku ali dostavni službi podana ob prejemu blaga. Kupec takega blaga ni dolžen sprejeti in lahko pošiljko zavrne.
11. Stvarna napaka izdelka
Kdaj je napaka stvarna?
Kadar:
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
- artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
- je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Obrazec za prijavo stvarne napake zahtevajte na Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled..
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
12. Dostava
Blago, naročeno na spletni strani vam bomo dostavili v najkrajšem možnem času. Naročila, ki jih prejmemo ob delavnikih do 12. ure, bomo na navedeni naslov poslali še isti dan (v kolikor je izdelek pri nas na zalogi). Če naročenega blaga slučajno ni na zalogi, vam bomo to takoj sporočili. Dostava poteka samo na področju Slovenije. Za dostavo blaga skrbi podjetje DPD , ponavadi že naslednji dan, vendar najkasneje v 10 dneh od odpreme blaga. Dostavni uslužbenec vas bo po vsej verjetnosti s pošiljko iskal doma v dopoldanskem času, v primeru, da vas ne bo doma, vam bo pustil sporočilo. Pridržujemo si pravico do spremembe pogodbenega partnerja za dostavo pošiljk.
13. Varnost
Od vas prejete podatke uporabljamo za potrebe vašega naročila. Vaše podatke posredujemo naprej na podjetja, ki so odgovorna za pošiljanje robe, če je to potrebno (ime, naslov, eventuelno telefona dogovarjanje o rokih dostave). Za potrebe plačila posredujemo vaše podatke banki. Podatkov ne posredujemo nikomur drugemu. Po opravljeni dostavi in potem, ko smo prejeli vaše plačilo, je dostop do vaših podatkov zaprt.